bra dag

Har precis kommit hem ifrån jobbet :D
Dagen började med att jag träffade mats, elin o mamma.
Och vi stod och snacka ett tag, sedan satte vi igång med linor uppe i hästhagarna, lärde känna hundarna lite..
OCH HÄSTARNA ; )
Sen så har vi spikat fast takskydd på hundkojorna..och ont har man i naglarna nu! efter allt spikande !
Men det är de värt:D
Eftersom vi avslutade dagen med att mysa med fem veckors gamla hundvalpar :)))) (L)
Det finns även några månaders gamla hundvalpar på gården oxå .. men dom är oxå alldels för söta..man smälter !

Framöver så blir det att hålla i ridturer med turister och folk från stan.
Det blir även massa hundspanns körande:p
men ska blii sååå kul!!

Jag vill bara jobba mer :D
haha arbetsskada.. :D


Idag så ska jag basta, tare lite lugnt, mysa med vovven och vänta på information om matilda får komma ihelg och vara med mig när jag blir ensam eller inte !? För mamma och juha åker till sthlm imån, så blir ensam tors-fre och får dock ledigt från jobbet..både tråkigt och skönt. Hinner ladda upp sig inför nästa vecka. Hoppas tilda får komma !!!!!

(K)