resa idag :)

Godmorgon!
Har precis tagit en morgon dusch , tänkte snart gå och äta lite frukost.
Sen packa klart och klä på mig lite, fixa mig så jag blir fräsh :) blir dock inte så fin outfit idag, ska ju resa och då vill man mest ha skönt på sig (ändå har jag valt ut riktigt hårda och nytvättade tajta jeans) haha! Men tröjan är iaf mysig :) .

JAG hatar när man får en bra profilbild på facebook oxå går det inte att spara den! Det här var inte en jättebra bild men visar bara hur det brukar se ut :


känner nån igen sig? visst är det irriterande! den bara håller på att visa sig sådär hur länge som helst , sen stängs allt ner och om man inte orkar vänta gör man det själv. :P sen är det ju svårt att få en likadan bild nästa gång(om det nu skulle gå den gången...) nej jag säger bara..
tummen ner för facebooks sega uppladdning :)!




Sorgligt det blir att åka till pappa nu under jul, kommer ju sakna alla mammas släktingar:( ..
och mamma såklart ;) haha, hon har faktiskt ställt upp för mig enormt mycket !
Tillexempel när hon pratade i telefon i mårse, så sa hon i telefon :"jag slocknade så fort igår, för det har gått så bra för carro då kan man slappna av...." är det inte gulligt ? hon bryr sig om mig så mycket att hon slappnar av när det går bra för mig:) haha , lät ganska logiskt men det var ju hon som fixade så sångpedagogerna kom hit igår. Hon ställer alltid upp<3



jaja nu måste jag fixa mig! skriver senare :)
#1 - Anonym

du är fin :)