http://www.youtube.com/watch?v=oJ2blnvkW5M&feature=related

Halloj!
Nu mår jag redan bättre!
Säkert för att jag gick och dansade ikväll, det brukar jag få ny energi ifrån!
Och sen har jag övat på mina låtar vilket gick super! Dagen kunde inte blivit bättre!
Förutom att jag hade kunnat som ni kanske tycker varit frisk på dagen, men känner mig nog frisk pga att jag nästan bara har ätit c-vitamin och gröt idag :D Och korv o mackaroner till middag! haha blä för korv! Men idag var det rätt gott!





Hot hot hot like that ;))) (haha )!





jess så är det :)  nu ska jag börja bädda ner mig ! Ska ju jobba imorgon!


Obs, ofixad på bilden var faktiskt påväg mot dansen !




SWEET DREAAMS =)
#1 - Anonym

snygging!:)

#2 - sanna

du kanske måste börja käka en hel del korv för åbliu frisk sötnos :D

#3 - Anonym

Ofixad som fixad, ser alltid bra ut du!