Nu bär det av!

Heejj :)
Gissa vad? Det är torsdag morgorn och jag började min dag med ett varmt, härligt BAD !
Med massa skum ;) Såå skönt.

Och gissa vad? Nu åker jag snart iväg till övertårneå, har packat och allt. Så nu blir det att nöta musik i bilen, så mkt man orkar..kommer väl sova ett bra tag oxå!

kommer hem på lördag för på söndag är det kurs, (Y)

Och MESSA mig pleaaaaseeee....kommer ha så långtråkigt! hahaa :)
Men ganska kul ändå, kommer få ta hand om en liten bebis på typ en månad (A).


Nu måste jag börja röra på mig, men ni missade väl inte mig i tidningen imårse???? :)!
Hoppas inte! Kolla på hemsidan annars, NSD och sen vet jag inte, . se eller . com? :) Aja, ni får söka!






pussokram! Ha en trevlig helg :)!<3
#1 - Anonym

Du var jätte söt i tidningen !:D

#2 - Anonym

SNygg!

#3 - Anonym

Jätte söööööt!! ska kolla i tidningen:D

#4 - Anonym

söt du var i tidnignen:DDDD

#5 - Anonym

DU VAR JÄTTE SÖT I TIDNINGEN!

#6 - sofia

sjukt snygg syrra jag har då!