Tisdag

heeejj (;

Kom på idag att det är 27 oktober och precis två månader kvar tills jag fyller åååår! yess det är snaart. :D
Och bara ett enstaka veckor kvar till julen! Men det här med att köpa julklappar blir en tufffff sak i år. Haha :) Eftersoma att det mesta går åt till att köpa egna kläder x) hehe nej riktigt så ego är jag väl inte.
Men men, idag så har jag tränat igen! Tänkte ta och träna imån oxå. Och när jag ska sola det vet jag inte.
För tänkte göra det imån efter stan, och vill inte göra det idag eftersom jag brände mig litegrann igår :S..
Så det blir nog imån på eftermiddan , eller kanske fm , får see:)!

Nu sitter jag och pratar med några roliga på msn, och ska nog hitta på något snart ! Klockan är ju bara 13.20 så :) vi höörs senare!

#1 - Anonym

JÄKLA SNYGGING!

#2 - Anonym

sjukt fin! ses

#3 - b

Nice

#4 - b

Nice

#5 - b

Nice

#6 - b

Nice

#7 - b

Nice