undra vilket inlägg som stannar... haha

Måste bara prova göra ett inlägg och se om det faktiskt går att lägga in nya utan att det gamla försvinner..hmmm skulle inte tro det va ? ;) haha, det kommer säkert försvinna men dom flesta har ju iaf hunnit läsa det. :)

Gillar verkligen att äta på bistro, det är såå mysigt där inne!
Och att gå på stan med morsan, inget går upp till det;)
DET ÄR ALDRIG FEL ATT FÅ FÖR MYCKET :D right? ;)

Okej, nu överdriver jag, men nog hade vi mysigt allt! Träffade mysigt folk gjorde vi båda.
Och att jag är med i NSD imån ;) Det är oslagbart kul, älskar att synas,höras, uppmärksammas!

Men mer av mig kommer ni helt klart se! I gonna be a STAR (;


Liten på jorden, men stor i orden..





hehe, får hoppas att inte alla gamla inlägg försvinner nudå. Ni kan ju hjälpa mig att leta dom här på bloggen genom att kolla i arkiven och kategorierna, för på min dator ser man inget. ;(

Imån så kanske vi drar iväg till mormorochmorfar men om inte det så ska jag träffa sanna eller sofie, nån av dom för det var ett himla bra tag sen sist! Och hur det än blir så vet jag hur min morgorn ser ut :

* vakna
* träna
* lägga upp varmt vatten i badkaret, bada.
* fixa mig
* träffa sanna eller sofie!


ELLER :

*Vakna
*Träna
*Bada
*fixa mig
*Åka till mormor , morfar!


Usch kommer inte palla att sitta i biilen i FEM TIMMAR ;/ ? SUCK.







#1 - Anonym

så sjukt fin!

#2 - Anonym

Fiiiin