<3..



ÅHH jag blir bara så grymt irriterad... Mamma, JAG ÄLSKAR DIG !
Snälla klara av det här nu. DU MÅSTEEE.
Första operationen, som var idag, gick ju bra, det hände ju som inget. Men dom hittade inte stenen.
Så dom får väl öppna henne igen och titta, men man vet ju aldrig hur länge hon kommer ligga inne..
Imån ska jag å hälsa på henne i Gällivare. För hon ska nog till sönderbyn över helgen. .
Önskar jag kunde vara med dig nu , eller önskar att du kunde få vara hemma ! Och frisk.....
Men så fort du blir frisk och kommer igång med allt som det alltid varit, så ska vi glädja oss med lilla gucci :)
Allt kommer bli bra...Men snälla! Bli frisk nu. JAG SAKNAR JU DIG .. :/

#1 - Anonym

Hoppas hon blir bättre snart!

#2 - Anonym

Är du duktig på att sjunga? :) Sök till idol !!!!

#3 - Anonym

hoppas hon får komma hem snart

#4 - frida

mår hon bra nu?