Söndag, söndag..

det vaar ett tag sen man skrev här :).
 Har varit upptagen hela veckan och inte haft tid för dator.
Igår kom jag hem från stallet efter att ha sovit med clara I STALLET med en sjuk valp som kommit mig väldigt nära .. får hoppas att han överlever sin epelepsi . Kanske följer med när dom ska till veterinären med den :)
Blir ju ändå jag som ska ta hand om den om man inte behöver avliva...Oavsett vad så kommer gucci alltid att ha en plats i mitt hjärta... Det var helt klart värt att inte kunna sova något och ligga och frysa en hel natt med valpen.

 Lilla gucci... strax efter att alla hundar försökt gå på honom ,  dom gör så när dom märker att ngn hund i kullen är svagare eller sjuk... Jajja, hoppas du växer ifrån din epelepsi ,  då kan jag lova att jag ska ge dig ett värdefullt liv!.. <3..



Förövrigt så har jag själv blivit riktigt sjuk, feber och massa.... men det börjar väl ge med sig. Säkert för att det var så kallt att sova i stallet. Äsch, sånt får man ta:)
Skönt att ha tid och sitta här, ett tag.. Bara koppla av och ta det lugnt :) Tror jag ska koka te, har börjat gilla
te,OTROLIGT ;)

Annars så har jag bara myst under täcket med massa filmer som jag kollat på.
Riktigt tråkig söndag. Nu väntar middagen..
Sen är det en ny dag imån :)
Alla dagar blir allt roligare serru ;) 

Längtar som tusan till brighton nästa sommar...Och till julafton. Hmm...juste , julafton, vart ska man vara då!?
Mamma eller pappa, växsjö eller kanske hemma i stan. Eller hos mormor och morfar. Var typ tre eller två år sen jag var hos pappa och firade jul , så skulle vara mysigt att få åka dit och se på fasters lyxiga hus:) !
Ja....nu lutar det mest åt pappas håll!


Musik for life! Kan inte sluta lyssna när jag väl satt igång.

Förresten i måndags fyllde mamma år, hon fick en riktigt fin dikt av mig, och massa, massa , massa presenter!!
DET ÄR hon helt klart värd :) Det var bl.a smycken, hår produkter osv..

I fredags så kom det turister till jobbet, dom skulle kolla på valparna och fika lite i kåtan.. Kul det var att få prata lite engelska i några timmar. Förvånadsvärt så var det en liten söt tjej på fem år som nästan kunde flytande svenska.. Och hon bodde inte ens i sverige! Hon hade bara pluggat in lite grann själv. Men välidgt lätt lärd och ack vad söt ! Sen var det en tjej från Kalifornien, 14 år, pratade massa med henne. Jag hoppas att hon får det bra nu i i sverige det här året:) Hon skulle gå på nån special skola i sthlm fram till juni nästa år. Så sjukt trevlig. Och eftersom hon kom från kalifornien så kan ni ju kanske tänka er vad jag frågade henne om ? ;) 
Jo om hon träffat på vanessa hudgens. Dom kommer från samma del i kaliforninen. Hon hade inte det men hennes kompisar hade träffat henne:) Kul när hon hade samma intresse oxå, hon brukade gå i teater när hon är i kalifornien men just nu gör hon inte det när hon bor i stlhm. Hon ville bli skådis, det är ju ett litet + i kanten för mig:))!!(Y)
Så vi hade massa att prata om. Hehe,hon sa faktiskt oxå att det är lätt att springa på kändisar där , hon sa nåt om " because of Hollywood" Så antar att det är för att hollywood är så nära så finns det mkt kändis liv där .. eller nåt! Har alltid velat flytta till Kalifornien och nu vill jag det ännu mer ! Tänk att leva ett artist liv där, WOW!
Hah men Brightons idol läger är iaf en början(: 


Nu orkar jag inte skriva så mkt mer. Ska kolla upp hur man lägger in videosar på bloggen. Hade vart kul och slänga in någon. Men hare riktigt bra, pusskram på er : )!