Godmorgon ..

världens skönaste sov dräkt -


Den här fotade jag alldeles nyss, var bara tvungen att visa mig själv nyvaken ;)
Haha nej men , ser ni hur skön den är , silkes len  .. I JUST LOVE IT!

Nu blir det frukoooost, sen får vi se vad dagen har att bjuda på , soft för att det är nyår iaf!!
Äntligen börjar det efterlängtade året 2011 för min del! ÄNTLIGEN. Jag har längtat så. Ska göra en lite "återblick" på mitt 2010 sen, så kika in senare: ) Oxå ska jag göra en "frammåtblick" på hur mitt 2011 ungefär kommer se ut,så det kan vara värt att se. Är en del skojj jag kommer hitta på .. kommer tillexempel inte ha tid att lämna stockholm/gävle förren i sommar, om ens det.. slutet av sommarn kan jag åka runt och hälsa på hemma och lite överallt igen .. well well. I don´t complain, living the dream soon :D

#1 - Anonym

Det hade varit kul att träffa dig och prata lite med dig.

#2 - carro

vem är du då? =)