Godmorgon?

sovit gott :))) ?
Jag har inte sovit gott, har haft kallsvättningar hela natten, mått jätte illa och typ haft frossa. ... usch.,.
tur mamma lät mig vara hemma o kurera mig idag inför den stora helgen.

Har inte ätit nåt än så länge, är så stressad av allt och alla så jag kan bara inte äta då.
MÅSTE fan läsa på mina sångtexter, har bytt låt för två dagar sen och har kanske sjungt den 5 gånger?
herregud spännande om hur det här kommer gå ..

äsch det är alltid kul att uppträda o man får göra sitt bästa!
 det ända jag har fått i mig var en smoothie när jag vaknade , det är ju nyttigt o innehåller vitaminer o sånt som gör en frisk.
Haha nu sitter jag och tittar på biggest looser, och mamma skrek för ungefär en kvart sen : CARRO VAD VILL DU HA FRÅN EMPES? (för er som inte vet så är empes en hamburgarkiosk typ , där dom mest säljer hamburgare iaf. ) och jag sa direkt NEJ, hah inte en chans att jag äter sånt onyttigt då blir jag ju aldrig frisk

Jag ska försöka äta en  macka innan jag ska till stan o klippa o färga mig vid tre. Men nu ska jag läsa lite texteroch sen vila ett tag! hugsandkisses






#1 - marie

naaw duktig du är osm försöker hålla igång iaf:) det e bra , men tare lugnt! kramkram, marie

#2 - martina

du är alltid fin!:p