5 JULI, sthlm

heeej! Nu har jag fått en chans att uppdatera i bloggen när jag kom åt internet här på centralen i sthlm. Jag och mamma har shoppat hela dagen idag ! Har varit sååå kul att strosa omkring på stan i två dagar, och tro det eller ej men har INGEN FOTVÄRK!! YEAH:D ah men whatever nu ska jag avslöja det. jag och mamma var på ett möte på söder idag, och nu kan jag säga vad som ska hända den 31 juli när jag kommer hem ifrån london, kommer hem den 30 och den 31 ska jag spela in en musik video på kungsholmen här i stockholm!!! :D jag är så glad att mötet gick bra, kommer bli så perfekt när man är mer lärd efter artist skolan i london! Nu hinner jag tyvärr inte så mycket att skriva , imån åker jag iväg på en kryssning , och på fredag blir det grönan , och på lördag åker jag till london... fullt upp men thats life!(: Sen tänkte jag bara säga att vi var på ett grymt båtparty i förrgår . Låten som jag ska spela in i en musikvideo heter He said She said! Och jag kommer lägga upp den här i bloggen när den är ute, sen kommer den finnas på youtube oxå :B
Hahah förlåt för ett galet inlägg med olika sammanhang men jag ville bara berätta allt som det är här och sen att jag är överlycklig! alltär precis som det ska , allt går åt rätt håll!! nu måste jag verkligen gå innan jag misssar pendel tåget tillbaka till örby!  (där lägenheten ligger) . Aja hoppas allt e bra hade så bäst!pussochkram från stockholm :)
#1 - Anonym

Grattis tjejen kul att det börjar hända saker. Och så får man kanske se o höra dig sjunga också. Kollade låten på Spotify den finns där med Ashley Tisdale och är ju inte så tokig.