After a streessssssssssed day in londooon

Heeej :) harligt att ha tid att uppdatera lite grann ... har varit i london och shoppat idag, det var saaa kul. Men ack vad trott man ar efter en hel dag pa oxfordstreet, har ju brant lite pengar oxa men det ar vad man ar har for sa det var det vart .  =) Igar var vi i hastings och solade och badade. Jag och hanne akte karuseller pa ett tivoli haha, vi akte som typ bergochdahl banor och sant, var toppen vader hela dagen. Det komiska var att jag hade bekini pa mig men ingen handduk, sa jag fick ligga i lite hart nar jag skulle sola, det var som att ligga pa sten och sola,jaa det gjorde jag iofs oxa =) hehe, och i fredags hade vi show !! det var aaaaaaaaskul, jag har inte haft sa kul pa scen pa lange. Det basta ar att det kommer pa video hem i brevladan , sa jag lar kolla pa det ater igen och bara hoppas att jag inte sitter och skams allt for mycket utan bara saknar tillbax! Men det kommer jag gora, sakna det har. Har varit har nastan en hel mandad och aker hem om fem dagar, alltsa pa fredag. Men tills dess har vi massa aktiviteter sa tiden lar ga fort. Sen  har val ingen glomt min musikvideo som jag ska gora pa lordag?! Jag KAN INTE BARGA MIG,  vill gora den nu nu nu . Har ju utvecklats sa mkt har och blivit battre med hjalp av vara fantastiska sanglarare och danslarare! Ahh sa jag kommer sakna dom, hehe. Men jag saknar MITT HEM I SVERIGE oxa, och massa mer , sa snart ar det dags att packa mina overviktiga veskor och aka hem till saknaden ....Jag uppdaterar nar jag kan! Hade bra, pussskram