Uppdatering , I brighton!

Hello! Jag kan inte skylla pa nagot speciellt nar jag inte har uppdaterat, men grejen ar att jag harhaft tillgang till en dator men bara inte orkat logga in pa bloggen , men here i go ... ska beratta lite snabbt till er som inte sett mina messengers pa facebook..=D Jag bor i en otroligt snall vardefamilj, dom forsta dagarna var lite stelt men sen slappte typ all spanning och jag och michaela borjade kanna oss riktigt som hemma ! det ar underbart att man ar som hemma,  eftersom annars hade det varit skitjobbigt efter alla dessa harda dagar, det ar fullt upp hela tiden samtidigt som det kanns som semster. Forra veckan hade vi popidol vecka, vilket betyder att vi sjong och dansade hela dagarna och ovade infor en show vi har nu om fyra dagar , pa fredag! saaaa roligt, ratt lange sen man upptradde om man inte raknar med intradesproven jag  hade tidigare i sommar!=)) Men iaf, vi har valdigt profisionella larare vilket betyder att vi lar oss ett och annat , har redan blivit battre pa valdigt manga omraden, sa vartenda ore min mamma har betalt var helt klart vart ! :)  Men sen att , jag ska ju sjunga en duett bl.a med markus pa showen , like a prayer ar laten, madonna versionen, och vi fick som lite ara nar vi hade sista dagen pa popidol veckan, jag och markus var dom som hade utvecklats mest inom att sjunga, dansa, upptrada, jaa hela paketet ! och vi ar ganska manga i gruppen sa det kandes saaa braa!!  JAG BLEV GLAD KAN JAG LOVA ;)
jaa vad har man annars att saga, akte pa en forskylning forra veckan , och hade sjukt tur som anda orkade sjunga och dansa HELA veckan trots detta , men sa ar livet ibland man maste ta sig samman och kampa det ar jag bra pa, ibland hehehe =) men jaja jag har det underbart och super kul !!!  Hoppas allt er bra hemma i sverige.
Iman (tisdag) ska vi till dans/sangskolan jag och michaela och ova lite pa vara nummer infor showen, det behovs eftersom att det blir inspelning pa hela showen, har kopt en dvd som mamma och hela familjen plus ni vanner kommer fa se ! Har somsagt hemlangtan men samtidigt trivs jag har, jaja... have to go now! ha det sa bra pusskraaaaaaaaam <3<3<3<3





(lagger in alla bilder i bloggen nar jag ar hemma i kiruna,eller jag nanstans i sverige haha....ciaoooo)