"VEM VILL VARA EN KOPIA NÄR MAN KAN VARA ETT ORGINAL?"

jag satt och funderade på när jag fick en kritik när jag tävlade i sång , då var det en jury som sa "varför inget eget?" Och jag Kom på det nu att ,  med tanke på att jag inte alltid har sjungt i hela mitt liv så tar det extra lång tid för mig att hitta min personliga röst. Precis som alla andra som börjar sjunga så härmar man oftast dem som inspirerar en, Jag har mina förebilder och jag har alltid gjort som dom. Men samtidigt så är jag ju alltid mig själv. Jag härmar dom inte men jag tar inspirationen därifrån.
Och nu när jag åker iväg på artist skola i sommar så kommer jag ju få hjälp att hitta min personliga stil, att hitta mina stämmor och vad jag egentligen passar i för dansstil! Det jag ser så mycket framemot, hur omformad jag kommer vara när jag kommer tillbaka till sverige, jag hoppas på att hitta allt jag är =) Jag vet vem jag är men har mycket kvar att lära mig. "VEM VILL VARA EN KOPIA NÄR MAN KAN VARA ETT ORGINAL?" som jag brukar tänka, det är ju väldigt sant också.  Jag må framstå som en kopia nu , för folk som inte riktigt ser det unika i mig, MEN, när jag är klar med "den första biten på vägen mot framgång" så kommer jag vara tydligare än tydligast med att visa vem jag är för hela världen. Det är mitt mål åtminstone, och bara jag vill kan jag lyckas.Handlar om rätt inställning!:)




åhhhhhhhhh nu håller det på att hända en riktigt stor sak, jag skriver snart om det !!!!:D:D