Golf med bella!



hah ser ut som att magen sticker ut ..


hahah bjuder på den !!

jag och bella haha :D

åhh vilken härlig bild!

jag vann faktiskt ... :P
inte för att det spelar någon roll men nån vinst kan man alltid ta hem ;)






Vi hade en sjukt rolig dag jag och isabella!
Först gick vi till mcdonalds och åt mat och glass,
sedan gick vi hem o lyssnade lite musik, gick igenom hageby centrum och svamlade, fotade lite bilder. sen PROMENERADE VI till vilberga och golfade, meningen var att vi skulle bowla men det var tyvärr upptagen att bowlingbanor så det blev golf men som ni ser på bilderna så var även det kul för oss :D jag vann med typ 73 - 80.... alltså jag fick 73 poäng och bella 80! Trodde aldrig jag skulle vinna brukar komma sist i sånt , men det gick ju superduper.
rolig dag<3 hoppas nu bella kan komma upp till midsommar , vi tänkte vara i kiruna hon vill ju inte till Söderköping hoppas hennes föräldrar förstår henne :D haha !