Gävle söndag

hejhej :) har precis kommit tillbaka till gävle. Blev hämtad från tågstationen , så gulligt!
Har packat upp klart så sitter och tittar på tv nu. Topmodell i högsta högg, men ska söka upp en julfilm eftersom det är första advent idag! Har också fått ett snyggt mysigt julpyntat rum! Ihh :D älskar julen !!

men nu ska vi snart äta köttsoppa sen ska jag krypa ner under det varma täcket och kolla filmer, ladda inför skolan imååån :)

Skönt att få komma tillbaka till verkligheten och träna stenhårt i två veckor ska jag göra nu, eller lite mer än två veckor, den 17 åker jag tillbaka till kiruna och sväller eftersom det är jul då, heheeh men innan det ska jag BARA träna på sats och gå på alla dansträningar, äta super nyttigt tre mål om dagen, då blir jag lite fit till jul=) !

Haha , bra planering i KNOW.