Moooonday

Hallådär! saataaan vad kallt det är ute idag. Jag blir galen på riktigt! förlåt för att jag svor men alltså allvarligt!? bussen var försenad och när man väl kom på var det knappt att man fick någon sittplats. Dåligt.. : (
Men så är det väl under dessa ljuva vinter tider, fick tjuss av mats in till stan idag iaf imårse när jag skulle till skolan och låten som satte igång när jag satte mig i bilen var en jullåt så stämningen steg ganska omgående!! Gud vad jag älskar julen! : ' ) Det bästa är att den bara börjat, längtar till 17 då jag ska hem och njuta under julen :D! Hem till mamma igen..myyyys :p

Har varit i skolan som gick förvånadsvärt bra, allt har gått förvånadsvärt bra idag . hade ett oväntat prov i engelska idag , nationellt skriftligt. Och jag tog nog hem ett vg på den får jag hoppas! Om inte så ska jag tusan göra om den, för nöjjer mig inte förren jag får mitt vg. Vi skulle skriva om ett musikminne och det gjorde jag. Jag har ju några tusen? heheh, men det var allt från glada till sorgliga minnen, som låten som påminner mig om när min moster dog är ju inte så där jätte glatt minne, men man behöver sorgliga också. : ) för att komma någon stans i det här livet..

Lyxfällan är igång i mitt rum nu , men varför vet jag inte, ska skifta kanalen ;)
Tycker ni att jag borde vara med där ? haha kanske lika bra de innan det går för långt ( ;


Gammal bild !