Sova...




Hah hittade två riktigt riktigt riktigt gamla bilder :D !



Har typ nyss tagit en dusch, och shiiiiet vad skönt det var att ta en dusch efter den här helgens resande och farande, nu är jag en människa igen! Imån börjar min tränings vecka så tänkte passa påatt sova tussen timmar om så man hinner bli pigg innan man vaknar, eller något sånt där...
Tror ni jag lyckas träna stenhårt två - tre veckor? JAG TROR DET, ärligt.... jag brukar helt sant talat nu inte hålla sånt jag pratar om träning o kost, men nu jävlar .. nu kör vi! men men  somsagt, det är sova nu som gäller.
Och imån ska jag hämta min kära telefon som har varit på lagning! Yeey ! Är lite less på lånetelefonen som har lucka och är en gammal samsung, har aldrig förstått mig på samsung, det är alltid något som tjorvar med samsung mobiler, så kan inget annat än vara överglad att mobilen jag ska hämta imån som jag äger är bättre än den jag har som låne objekt iaf!  Godnatt på er : ´D