22;58 TISDAG

Idag var det ju skola då , efter skolan åkte jag hem och sen tillbaka till stan för att gå till studion där vi sjöng och fixade lite grann i någon timma sen drog jag till gävle teater och titta på en dansföreställning. Har nog aldrig i mitt liv varit på en sån rolig dansföreställning! det var popping , locking , breakin och beatbox. Så otroligt coolt ,samtidigt var det lite teater i det hela, Allt jag älskar i ett idag, som jag alltså har hunnit med idag;) Love it. Men en sak jag inte älskar, är att vi hade oväntat matte prov i skolan .. det gick mindre bra kan jag lova er. Men så är det livet har sina tråkiga stunder oxå , allt är inte glam o himmel som du tror du svävar på *önskar!* ;p
VAD HAR NI GJORT IDAG?=D Haft lika hektisk dag som jag?
Har dessutom en stressigare eftermiddag framför mig imån , det blir call up mellan 14 och 20.00, men sen har jag ju dansen på zenzen mellan sex o sju men nu verkar det som att callup är viktigare så missar tyvär dansen imån. Men sånt är livet;) Jappjapp. Har ingen rolig bild att bjuda på heller, förlåt! men ska börja bildblogga oftare så fort jag har installerat flashplayer, nu tror jag att jag ska sova, så trött! Sovmorgon till rätt bra länge imån , så det är skönt :) min dag börjar ju först 2, men tycker att jag är värd lite sovmorgon har inte haft det på två veckor =D