Herregud.....

snark är allt jag säger, jag är så otroligt outvilad, man kan inte behöva sova mer än jag behöver just nu!=D
Idag fick jag ett jobb, vilket betyder att nu har jag skola, studion (musiken), jobb på call-up, dansen och snart börjar jag förmodligen träna med bakdansare inför rokkarusellen som startar i Januari i år igen. Sen har jag ju en massa annat att göra plus det där och allt tar flera timmar om dagen, jag menar skolan måste jag lägga minst 6 timmar på om dagen, sen studion blir oxå några timmar om dagen förhoppningsvis i framtiden mer och mer, sen jobbet blir två pass i veckan då jag jobbar fem till nio , dans träningar har jag någon kväll i veckan förutom dansen i skolan, sen rockkarusellen lär jag behöva ta ledigt från skolan från när jag börjar turnera med dom! Idag var en typisk dag för mig , åkte in vid två till stan iaf och köpte en ny telefon, den gamla har ju gått och begravt sig själv, gick verkligen inte att använda mer . Men nu har jag en svart sony =) Rätt fräsh faktiskt. Sen iaf så har jag försökt få in minnes kortet i nya telefonen men minnes kortet är för brett för att gå in så ska till phonehouse imån efter skolan och fråga varför det inte funkar , det borde fungera. men men, imån blir det som jag sa skola och sen till trödje sen stan och jobbet på call up imån igen mellan fem och nio, sen hem! på fredag har jag skola sen åker jag till PAPPA, norrköping! Kommer hem därifrån på onsdag, på lovet , förhoppningsvis är min lillsyrra med mig då, ida alltså , hon ska ju hälsa på mig sista lov helgen =))) Men iaf, har klarat av en massa den här veckan måste säga att jag är rätt stolt ^^ Ska även hälsa på farmor min ochh gå på släktfest när jag åker söderut , så jag längtar!


Jaja what to write nudå, ska nog sova det behöver jag som mest = ` ) godnaatttt.