Onsdag

tja! Har vaknat vid halv nio idag, har sovmorgon hela dagen så jag har bara dragit mig. Tvättat fönstret i mitt rum för snart är det dags att hänga upp gardinerna, det går undan med flytten x) eller ja flytten är i stort sett klar. Det är jobbigt att flytta samtidigt som det går så otroligt smidigt,man står och tittar på allt arbete man måste göra och sen säger det bara snaaap så är allt klart, haha!
Har fotat av tidningen , :D Så ni kan få se hur tidningen ser ut!


längst upp till vänster ,framsidan




YEAH vad glad jag är att det viktigaste kom med i artikeln :)!




Lite bilder på Monikas killes Mats söta katt..

passade på att fota henne när jag var ute hos dom i trödje i söndags^^

gullig va, hon heter lady ;)
hehe





danskläderna är på, ville bara lägga in lite nya bilder när jag har tråkigt X)

hahah den här ser lite roligt ut sådär^^



Men men, ska försöka stressa mina danspolare nu så det blir av ngt av den här dagen, är iaf dans på zenzen på söder nu ikväll innan dess ska jag upp på stan och umgås :D! bloggar sen :)
#1 - k-e

har bilderna från arbetarbladet och den från din kompis i jpg format hade skickat åt dig men saknar adressen.