Torsdaaaaggg

HEJ!:)Är man inte lite trött nu va? Tror nog att jag håller på att somna sittandes, senaste dygnen har handlat om EN sak, VARA TRött. Hur tusan kan jag vara det ? Ständigt. Sover ju trots allt inte så lite heller, kanske inte 10 timmar om dygnet men åtminstonde sju, borde räcka , eller? Ja vi släpper det ;) Har ni gjort idag då? Jag drog till skolan och hade dans, sen drog jag på stan med linnea och frida , sen drog jag hem och sen till stan igen för att träffa rebecka, när frida var klar på dansen på ackes så drog vi och solade ^^ och ett fyllo i parken försökte få oss att tjussa honom till teatern men hahaha, vi skrattade så mkt att vi knappt kunde stå så det gick inget bra:D haha.. sen gick jag hem o fixade lite saker inför imån och nu sitter jag här. Vilken dag! Den var precis som alla andra, DANSA, umgås, plugga , vila , äta , sova. HÄndelserikt? Ja igår gjorde jag ju ett undantag när jag träffade en musiksnubbe, då var det minsann lite musik och inte bara dans, plusset var ju att vi jag och linnea fick hänga med honom på musikbushen ett bra tag^^ hade aldrig tänkt på att gå in där tidigare trots att jag är musikälskare, nu vetjag ju att den existerar så vad händer härnäst, blir jag stamkund där? :D Haha , ska iaf börja dra mig mot sängen nu ,startar med idrott imån på morgonen och efter det har jag lite lektioner + glosor jag inte ens har läst igenom (30st) och sen har vi bara dans i typ tre timmar . Så det blir ca 4 timmar träning om man ska räkna ut helt rätt, lär vara trött på kvällen ;) men vi ses och höres! FÖRRESTEN, är det någon som råkar ha en blogg ni kan rekomendera till mig? Jag skulle gärna vilja läsa fler bloggar,så har du en blogg eller känner du någon annan som har en blogg, skriv i kommentersfältet då nu! Kan länka dom bloggarna nästa gång jag bloggar oxå så kom med bloggtips bara!