01;53 FOTBOLLEN GICK NICEE


vi spelade ju fotboll idag som jag sa tror jag ? haha aa det gick iaf asbra!
Vi tjejer ( cissi , jag , rebecka + två jag inte visste namnet på?) slog såklart killarna
alla gånger vi spelade match. Det var fasiken kul kan jag lova! funderar starkt på att börja
spela fotboll på allvar till hösten? Det är ju asmysigt att nu när det börjar bli sommar (ja det är sommar typ redan..) spela sådäär med ett gäng kompisar, men det är ju roligt att ta det på allvar när man har gått i fotboll i 6 år sen tidigare igen!Men visst låter det mysigt, att spela typ en gång i veckan med några vänner? Haha,tycker då jag! VERKLIGEN EN CARROGREJ, alltid spontana ideer och alltid lika kul! Ja vi var iaf 6 killar och 5 tjejer, det är lagomt mycket, men för mycket kan heller aldrig skada. Hellre för många är för lite. Nu ska jag försöka sova efter omsändigheter jag inte vill ta upp här , då skulle jag väl pissat ner mig .. och sen för att lägga till ,så gick vi på bio jag och rebecka, efter lite om och men eftersom bussen hem min gick 20 över 12! Men aa, vi såg Im number 4, ganska bra, läskig emellanåt .. jag och rebecka hoppade ju in i varandra, så fick lite bula i pannan, tror jag. Hennes haka fick oxå ont, våran style att alltid klanta oss!;D