girls are thin?

Alltså whoooot? ni vet den där reklamen , sjunger dom girls are thin? tror det är gina reklamen ...

förstår inte vad dom vill få ut av det .. det här ser jag framför mig när dom sjunger så



tänk alla som är lite större än vanligt.. tänk alla normala....är det meningen att alla ska få det intalat att vi tjejer ska vara superskinny?? Åh, vad arg jag blir ..... smal smal smal är tydligen allt som räknas för vissa. Det är ju ingenting ,  smal är ingenting. Om folk bara kan förstå att det är insidan som räknas, för en gångs skull!
Tycker iaf att media ska börja tänka på att samhället är lite mer som verkligheten ... inte som det idealet alla föreställer sig.

#1 - Anonym

Dom sjunger: girls on film ;)

#2 - Victoria

Jag håller med. Det finns de som inte är smala, men det är skillnad på smal och smal. Det finns de som är på gränsen och de som gått över gränsen. Jag flippade mellan olika kanaler på tv:n en dag och kom till Top model Austria och jag blev häpen. De har gränser - iaf i Australien - det var en som var för smal och jag höll på att bli tokig. Jag satt i flera min och tänkte att det faktiskt finns en gräns inom modevärlden - eller iaf där - och det trodde inte jag, för ibland ser man ju personer som ser ut att vara skinn och ben. Så de har en gräns, personligen tycker jag att den borde vara högre.