18 år idag ! :)

Tänk att dagen är här ... Helt galet ! Känner på mig att det kommer bli den bästa födelse dagen på länge ;) har börjat super med present kort , pengar , iphoneskal , bodybutter , en typ av försäkring värt 10 000 och även fått på sparkontot ja listan blir lång om jag ska skriva allt jag fått .. Men om ca en timme ska jag iväg på nagel manikyr på stan sen bli sminkad , äta ute med familjen sen byta om till festen i danslokalen och efter det träna med tjejerna på danserna jag gjorde igår i studion och sen parta lite med fina människor , har oxå fixat överraskning till min fest som bara två vet om :) men vi kommer filma och fota ! Nu ska jag njuta av min fullspäckade dag och tänka på ett underbara där ute som gör mig så glad ! Tack för gratulationerna på fb ;)
#1 - ke

Grattis tjejen på 18 årsdagen