såhär firade jag jul i år

helt underbar var den!
Först i vanlig ordning så var det dags för att gå ut med hunden på morgonen, sov dock till typ halv 11 idag, men gick ut med hunden tillsammans med mamma iaf!
Sen åt jag såklart mammas goda julgröt till frukost, har haft otur idag och mått så illa hela tiden, så kunde äta typ tre skedar, men det gick ju det med!
Sen blev det bastuuuu .
Efter det började vi förbereda maten lite, och helt plöstligt dök en tomte upp på verandan, jag trodde verkligen inte att mamma hade fixat en tomte, men det hade hon! och undrar fortfarande vem det var.. men kul ,helt oväntat och någa extra klappar under "granen" haha..

 sen kalle anka klockan 3.. tradition som aldrig kan bli tråkig!
Efter kalle var det middag, och efter middagen öppnade jag paket, och paketen innehöll iphone4s , presentkort på kicks och jc, aaaasballt örhänge, visar ngn dag!one piece, en väldigt häftig tavla , och några mer saker kommer inte ihåg riktigt haha x) men är sjukt tacksam över alla fina klappar, tack!<3
fick ju förra helgen på lilljulen nere i småland/norrköping oxå :)
efter det kollade vi på lite julfilmer, svensson svensson och myste på , installerade min iphone och sen jag blev ägare till en 4s så har jag faktiskt varit osocial, finns ju så mkt att fixa på den haha! Jag är en sån som måste få allting klart och spikat redan från början .. men nu , så ska jag låta halebop sköta resten så kanske jag får använda mig av den imorgon , ni vet, internet, fixa appar, ringa folk från nya telefonen, ett måste! smsa..fota.. har jag redan gjort men, ladda ner musik på den .. finns ju massor!



jaja, tillbaka till min julafton , som slutar här och nu, ska slå på en film på datorn, imorgon sover vi alla ut!
Härligthärligt, sen är det ju bara 3 dagar kvar till min artonårsdag, och på måndag ska vi till dansstudion och öva på lite danser som jag ska lära ut till några vänner, som ska uppträda på min dag då vi spenderar den i en danslokal! och lite överraskningar sådär . min syster är ju alldeles underbar som orndar allt!<3

Nu , sängen.. film, och ångest över att det är 364 dagar kvar till nästa jul! hoppas året går fort ;)

JULKRAM!