Planerar och planerar..

men måste erkänna att det är underbart att vara hemma hos mamma!
sjukt mysigt vi har haft det, vi åkte ut till stugan idag hela familjen :)
Var hur mysigt som helst! Vi grillade, o körde några meter skoter, men vi körde fast varje gång så blev att stå i och skotta typ varannan meter .. synd att snön inte bär, annars hade dagen varit perfekt! men det var den endå, sjukt bra väder oxå :D

aaamen nurå , sitter jag och kollar gossipgirl med syrrorna :D
Fast jag kollar inte, eftersom jag bränner ner låtar till lektionerna jag ska börja ha på måndag. Ska bli grymt, är några låtar att bränna ner . Imån sover vi i stugan, vilket betyder att jag måste upp AS TIDIGT på måndag , första lektionen är 7.50 & jag ska runt på fem olika skolor tror jag det var, och hålla lektioner , mest för högstadie elever!
Sjukt kul :)!
Får skriva lite om hur det går när det väl satt igång :=) Imån iaf så bastar vi ute i stugan, kör lite skoter och tar det luuuugnt , på kvällen kommer syrran hem från jobbet med pizza för den delen! Gott längtar fan redan till den :) Haha ;)


OCH HAR INGA PENGAR PÅ MIN MOBIL, för er som försökt höra av er kan inte svara!!





grymmaste låten!