Har gått bra!

Vilken tur att saker och ting rullade på på audition idag :D Jag är nöjd över min insats.

Att stå och visa sitt bästa och känna pressen framför en kamera och sätta alla ord, är sån underbar känsla när man lyckas!Men jag gjorde nog så bra jag kunde, och får hoppas det räcker hela vägen! videon ska skickas videare till producenten, som kommer bedöma om jag får rollen eller inte:DJag svär på att det här läget, är sjukt mer nervöst än det var att provspela!


Hålla ut några veckor nurå, innan jag får svaret :D Glada jag alltså!
fyfan vad kul det är det här med film och skådespeleri :Dhade faktisk passat skit bra i den rollen..

Dock blev jag lite irriterad igår kväll..syrran hade ju skrivit ut alla manus till mig som jag skulle lära mig till idag, sätter mig ner och ska gå igenom. mamma ringer och ber mig läsa för henne utan att titta. hon säger " vi börjar med scenen om markus.." och jag "vad fan?!" hon "vad?" jag"men alltså det finns ingen markus i scenerna somjag ska provspela i ....?" haha, det var där missuppfattandet kom, jag har glömt att öppna en av scenerna och hade bara tränat in en!! så började på en gång att läsa igenom det manuset, och med *lite* irritation och svordommar så satte jag manuset! Jag grubblade på orden hela natten..men det gick bra iaf!
nära ögat säger jag bara..tänk om jag hade kommit dit oförberedd på en av scenerna!? då hade det ju garanterat inte gått bra. Mensom tur är är ma snabblärd på vissa sätt :D


#1 - Karl-Erik

Ja då är det bara att hålla tummarna då att det bra för dig. Att du får rollen alltså.