Du får aldrig en andra chans och göra ett första intryck.

Godmorgon!
Hur har eran helg varit? Min har varit riktigt bra ..
har ju kommit fram till mamma i fredags morgon , så i fredags tog man det mest lugnt, myste med familjen ..
i lördags så var jag med de två jag alltid är med såklart, haha chrille och martin, vi var iväg till martins stuga och dom bastade...sen drog vi till mig , där syrran hade förfest, så vi joinade! Sen drog vi hem till chrlle.. hah myste med deras lilla chihaua hur man nu stavar .. sen åkte jag iväg till stan , släppte av chrille och vi åkte runt, hämtade syrran och ida ett varv och åkte med dom sen drog vi hem till varsinn plats...helt okej ..

Har tänkt ganska mycket på en sak på senaste tiden och orkar inte börja ta upp något här och nu , men jag måste skriva av mig snart ... åh, jag blir så frustrerad!

Helt enkelt , Man får ta folk som de är
och inte som man vill ha dem.

Sanningen svider.


Är man bara noga med vad man tänker,
behöver man aldrig tänka på vad man säger.