And the school started..

Idag var det första skoldagen, Nya scheman och ansikten i klassen är ju bara trevligt!
Annars har jag fullt upp med att fixa saker, vilket jag älskar!
Att vara bussy, började bli lite lamt på den fronten kände jag.

Har dessvärre blivit sjuk! fruktansvärt trist, men märkte att många andra oxå är det, så behöver inte fundera på vem som smittat mig haaha eller hur jag blev smittad, som att leta en nål i en höstack.. ;) gud, skriver verkligen tomma ord nu känner jag.

Är förövrigt suuuuuuper trött! Det är lika bra att sova. Har hunnit med mycket dom här dagarna i gävle sen jag kom i söndags, både träffat vänner, börjat skolan , köpt ny tv, ja the list goes on. men det blir bara trevligare att vara tillbaka, och det är ju bra (:

Men helt ärligt känns ett sista skolår just nu mer som tragiskt än pepp... jag kan knappt föreställa mig ett HELT ÅR TILL. Usch, säkert massa utmanaden uppgifter framförallt i dansen, orkar man? hah jodå, nu ska jag grejja dethär. Normalt sätt gillar jag utmaningar, men just idag är jag väl inte så pepp, Men å andra sidan så är det här första dan, inte sista , då känns det nog annorlunda och det får vara det jag strävar mot, det sista liksom :)!
upp och nervänt, ja.
 
igår, med fina rebecca<3!
Nu ska jag äta strepsils och dricka ännu mer teé ... om jag får i mig vill säga., vill känna mig pigg imoooorrn!!