Härlig kväll med saknad vän<3

 
 
Haha, galet vad jag saknat dig! Kvällen började med att vi snackade och hängde mest i källaren, inget ovanligt med det. Åt lax och potatis till middag, drog till statoil köpte godis, inget ovanligt med det heller ;) sen kollade vi film i mitt rum, och efter det tog ja en promenad med hunden när idas tjuss kom. Så just nu , chill mode goes on! Ska väl slå på en film till, sen sova! Ska iväg imorgon till mormor och morfar, så fem timmar bil! YAY! Not that happy really, över bilresan alltså, men the driveway har ju alltid varti en del av livet,så vrf deppa! När man väl kommer fram känns det ju alltid lika underbart. Ska bli så skönt att få se dom :) GODJUL och allt det där. min födelsedag om 5 dagar , den 27 december fyller jag 10 år! nej skojja.. 19 faktiskt, tro det eller ej. USCH vad gammal jag är . sover bort ångesten.. åldersnoja, i know the feeling!