Bland dom djupa minnena finner man dom bra

Är uppe och spenderar min första del av sommaren här! Fullt upp med ultim8 som ska underhålla lite på en festival , kontrakt och grejer påskrivet så fullt ös medvetslös är vår grej nu!! Om två veckor exakt smäller det! Livet rullar på.. Man lär sig, hur man tar sig igenom saker. Och jag gör mitt bästa, that's what counts! Nu ligger elvis(min hund) och kväver mig så bäst att flytta på han, haha. Han är nästan så söt att det är värt o låta han kväva mig (; nej men, väldigt onödigt inlägg kanske men vill bara göra en minnesuppdatering, heh. Kollade förresten in en musikvideo idag och gissa vem som står o ylar i den?;) saknar det, 2010 var nog mitt år, det var det verkligen . Men det är aldrig försent att satsa på nytt, ni vet väl kanske inte vad ja menar men .. Sånt som gör en lycklig ska man hålla fast vid, oavsett vad folk tycker!