mega update!

Nu har jag verkligen blivit lat med bloggandet men vet ni vad!? det får man stå ut med när appen fortfarande totalvägrar att fungera. Kan ju trots det vara snäll och göra ett meterlångt inlägg just för att jag också behöver skriva av mig och lite bilder från helgen och dagen kan vara kul att publicera! varför ha dom om ingen får se dom? pointless. Hursomhaver så har jag varit på party ihelg, två dagar skulle det bli. Dock blev det en rejäl utgång på fredagen, och en mer lugn "utgång" på lördagen. Vi firade min kompis martin på fredagen så jag och sandra fixade oss hos henne, även fanny kom och förade med oss. Sen drog vi och hämtade upp killen min och fortsatte festen hos martins Place. där blev det mer förferre och firande av hans 22 årsdag! Och sen drog vi ut på Royal där vi spårade på vårt sätt. Sjöng falsk karaoke, dansade på stången och scenen. Trodde vi var störst bäst och vackrast men egentligen var vi nog fulast och sämst men hade så jävla kul så vem bryr sig! haha, var faktiskt en riktigt rolig kväll. På lördagen var vi bakis till typ 2, då drog vi hem och fixade oss på nytt och drog till Mickes firma där dom hade företagsfest, var lite lugnare än kvällen innan och vi drag bara typ en drink å en cider, sen tre drinkar på eden där vi åt med dom. Sen åkte vi hem vid 9,10 tiden och kollade film istället då den ena parten inte var lika taggad på en dag två :) men det får man acceptera.
 
Nu har jag kommit hem från att ha umgåtts med alla möjliga, varit hos martin den senaste timmen och spenderat tid där då jag trodde jag skulle hålla mig vaken tills killen slutar jobbet men eftersom det kan bli typ runt 4 tiden så ger jag upp och går å lägger mig efter det här sjukt långa inlägget. känner jag ... var träning idag också i vanlig ordning, kan knappt fatta att vi ska stå och repa på folketshus om 1 veckan, vart har tiden försvunnit!? känns som att man nyss stod där och skulle påbörja en koreografi. vi var iaf på träning och hämtade henne lite innan så vi hann umgås då också, efter träningen åkte vi hem för att trycka chips och godis, som vi är bäst på. plus minus noll med dagens träning men vem bryr sig what so ever...? man lever bara ONCE.
 
Ja, imorgon väntar en veckas jobb innan jag har ledigt från jobbet en månad. Kommer behövas, så ska stå ut en vecka till! Har ju en morot att suga på när man ska vara ledig från jobb den tiden. Dock så är inte allt på topp annars, som vanligt är det alltid något. Så jag hoppas jag kommer få nytta av ledigheten och kunna jobba med mig själv. Den senaste tiden har jag insett hur mycket förändringar det har blivit i mitt liv, saker som har förändrats till det bättre men ändå är svåra att släppa taget av och även saker som jag inte riktigt har vetat hur jag vill ha det har börjat falla på plats. mycket positivt men också en del negativa saker som jag inte kan göra något åt. Får försöka lägga ner fokus på det jag kan göra något åt och förbättra det, istället för att spilla onödig energi på det som jag inte kan förändra. Vilket brukar vara typiskt mig. men den här gången behöver jag inte kämpa själv, har ju världens bästa kille som är så sjukt förstående och funnits där dom senaste månaderna för mig och gjort allt så mycket lättare, gett hopp! Det betyder <3 KÄRLEK!
 
Från massa text till massa bilder nu. allt från mingelbilder till knasiga studio bilder.
go crazy liksom.
 
 
kan ju avsluta med två härliga failade babyfreeze
 
PEACE OUT!