Monday night.

 
Jag är såååå trött. Sen kl fyra har jag varit super trött. Inget konstigt med det , det är JU MÅNDAG. Men iaf, jag promenerade till skolan imårse började gå halv 8, var framme typ tio min innan jag började - om jag tar buss är jag framme tio min efter att jag börjat. Ni vet, morgon bussarna.... suck.. Sen är det faktiskt väääldigt skönt väder nu , men halt så var försiktiga när ni är ute och springer lr powerwalkar, halka och få en sträckning är väl ingen höjdare på önskelistan? ! var nära själv idag.. haha. klanten själv -.- Men hände som tur är Inte..
 
Annars så har jag tränat två gånger med dansen, en på kvällen och en på förmiddagen, båda lektionerna var ganskaaa ansträngande, inte så farligt men det var bra träning! Sen tog jag en powerwalk hem. Åt taccos till middag, sista resterna från i lördags;)
 
Har fått lite tråkiga nyheter när det gäller privatlivet, men får försöka blicka framåt och bara vara positiv. Man kommer INGENSTANS på att vara negativ, så nu ska jag försöka vara så glad jag kan tills det förhoppningsvis löser sig. Så sjukt mycket som kan gå snett på så kort tid. Jaja jag ber om att det här ska lösa sig, för annars blir det jobbigt för oss alla! Skickar styrkekramar till er och mig själv, I need it now .. typ.
 
Sitter och väntar på ett svar om jag får sällskap till kl nio och kolla top model sverige, är faktsikt ganska roligt att se hur sverige väljer att lägga upp såna program. Det är alltid same shit, men kan ju vara roligt att se folk göra bort sig men också dom som faktiskt lyckas :'D
 
 
 
I´m not telling you it´s going to be easy, I´m tellng you it´s going to be worth it.
#1 - Rebecca

Styrkekram<3