Plugg och tränings torsdag!

Är supertrött efter den här dagen! Började med kuhi lektion, sen lunch och efter det balett. Orkade inte ta balett lektionen så seriöst idag, ville kötta på gymmet efteråt och så blev det oxå. Gick till gym efter skolan och tränade så jag svettades, och ja svettas inte lätt, så det var en skön känsla! När jag kom hem möttes jag av min vän i hissen som var påväg hem till mig, haha tajming (Y) så vi gjorde fruktsallad. Sen kom Emelie och så tränade vi på en svenska uppgift som vi ska redovisa Imorn. Blev lite plugg. Sen gick jag och Emelie till Ica och köpte middag åt oss, kyckling med potatis och rödbetssallad med massa grönsaker och knäckebröd till. Åt mig proppmätt, eller ja vi båda .. Vi köpte ju 4 kycklingvingar Och alla Är Uppätna.. Hon har precis åkt hem och jag ska tvätta nu om 10 minuter, sen ta en lååååång dusch! Härligt att helgen börjar Imorn, dock en väldigt upptagen dag men det kvittar ju, i bakhuvudet fattar man att det är fredag och då är allt bara hel lugnt '-'