Asap

Så fort jag blir frisk ska jag sätta igång med träningen igen! Längtar så jag där, har inte tränat ordentligt på 1 månad. Inte roligt alls men ser framemot att sätta igång. Blir sakta men säkert bättre oxå, kroppen börjar vakna nu efter en hel veckas sjukdom. Har bara snuvan och halsen kvar, ytterst lite hosta men till nästa vecka borde allt vara borta! Idag åkte vi in till stan en sväng och gjorde en midsommardags lunch, inte helt fel. Var gott faktiskt! Är inte direkt ett fan av den maten annars men god varen! Är somsagt kvar i Piteå men imorgon bilar vi hem, Sofia kunde ställa upp och köra så jag slipper ta tåg. Schysst, sen får vi hem henne några nätter så skadar inte! Så roadtrip Imorn direkt efter vi vaknat, weho. Nej nu vill jag bli frisk!! Kunna hitta på roligheter och bli glad igen '-'