Ny familjemedlem!

Men vad onsdagen gick fort! Sov ju över hos andrea, så vaknade typ tio, åkte hem och åt frukost och fick världens huvudvärk. Vilade bort den sen gjorde jag lite ärenden på stan, åt sallad till middag och drog sen piggare och kryare till stan för att träffa frida och umgås en sväng och sedan vidare mot dansträningen.
 
Håller på att fixa ihop en rolig liten grej så har varit fullt upp med det sen jag kom hem, sen packat såklart!
Åker ju till Norrköping imorgon, men ska till skolan under dagen så försöker fixa klart allt nu.
Hoppas tiden går fort, för vill ha tisdag då jag får åka upp till norrland och träffa Milou igen, sist var han inte våran när jag såg honom, men nu är han hemma hos oss
 
fick denna bild av syrran! hehe, han är sockersöt! vill äta upp honom.
Härligt att min elvis har fått sig en lekkompis!
 
Liten plutt på två kilo, haha, Jag skojar inte, man blir kär direkt!
 
Var somsagt i stockholm igår, en heldag där med klassen var faktiskt riktigt trevligt!!
Bild från igår
 
Har så sjukt mycket planerat nu!
Jag längtar till allt. Kan inte berätta allt nu men så fort jag får så släpper jag bomben, haha kanske inte så stora grejer men roliga iaf!
 
Efter lovet när jag kommer tillbaka till Gävle tänkte jag göra ombre av mitt hår, i denna färgen
dör för att jag tycker det är så snyggt! Längtar :) Har inprincip samma längd som tjejen på fotot oxå, om inte längre til och med (A) men är dags och klippa mitt snart så blir väl samma längd som hennes! Fint är det!