Vågar man ge sig på blondin livet igen

Har ju börjar bleka mitt hår sen jag färgade bort det röda och har nu en typ av ombre. Men funderar på att bli helt blond igen. Är faktiskt rätt snyggt det oxå, samtidigt som ja trivs i brunett. Måste bestämma mig! Är nu på jobbet, slutar om 5 timmar då ska jag hem till hundarna och killen och sova! Bastu, hämta mamma från flyget och en roadtrip till lule över helgen med killen väntas imorgon. Längtar så jäkla mycket! Annars idag har jag skämt bort mig själv lite, bastat, åkt och släppt hundarna varje gång dom behövt gå ut haha, hämtat thai åt mig själv och fick sällskap av Martin innan jobbet som nu är hemma å är hundvakt. Fina vänner man har! Ska jobba nu, 5 timmar till helg! Sjukt vad tiden går fort :0

#1 - Anonym

du passar mycket bättre i brunett !