A long time ago

Nu är det bra länge sen jag skrev ett inlägg här pga många orsaker, men framförallt så är det för att min älskade morfar gick bort för ca 3 veckor sen och det har varit begravning och en del resor hit och dit. Har också jobbat väldigt mycket så har varit helt upptagen dom senaste veckorna. Men just nu befinner jag mig i en lastbil påväg till Lule igen så kan passa på att uppdatera lite med bilder och text! Vi har under begravningen haft en helg i stugan i Finland förra helgen, var super mysigt att få ta det lugnt där, komma till ro och för en gångs skull inte tänka på jobb! Och idag ska vi över helgen ut till junkön, så blir båttur och luleskärgård hela helgen! Också vad som behövs, bara ta det lugnt. Igår bokade vi även resa till Turkiet, den 21-28 är vi i gumbet i Turkiet och efter det två nätter på hotell i Sthlm, grönan o sånt roligt! Som ett perfekt avslut på sommaren. Det blir jag , Älsk Sofia och Jocke som åker. Ser så framemot det! Äntligen utomlands igen känns som en evighet sen sist! Även om det var drygt ett år sen :') igår så hängde vi på stan i Lule och ska gå en sväng idag oxå och hämta donken det första vi gör när vi kommer till stan , är framme om ca 2 h:) vi åt waldorf igår oxå , riktigt gott som vanligt! Vårat standardställe! snart sätter vi fart på dagen! Blir en riktigt mysig fredag o helg, massa godis ska köpas med till junkön! Lägger in bilder från lite allt möjligt när jag ändå inte har något bättre för mig :)