Söndag

Natten skulle vara en natt att sova ut ordentligt. Dagen en dag att slappa och inte ha måsten. Vi tog ju hem hundarna igår, och jag kan säga att det förstörde min natt ganska rejält. Fått sova 4,5 h för att Elvis hade diarré och ville ut varannan timme. Och milou spydde imårse. Så har det hållt på hela natten. Sen på morgonen fick jag lite smått panik över hur stökigt och dammigt det var så vi började storstäda. Sen åkte älsklingen till jobbet och fixar lite med bilen och under den tiden hann jag tvätta, handla, rasta hundarna osv. Nu blev jag lite hungrig så äter på en k special bar med smak av hallon och choklad! Haha sjukt god faktiskt. Ikväll blir det ju pizza ;) vi gymade igår får se om vi orkar ta oss dit idag oxå. för att ta det lugnt är ju passé för länge sen.. Men Imorn jobbar jag bara 3 timmar med dansen så får väl vila upp mig då. Dock så kommer jag äta nyttigt och börja med pulver Imorn igen! Ta gymet lite mer allvarligt nu. Det ska bli sköj!