Torsdag!

Hela veckan har passerat väldigt fort. Har varit en tuff vecka på många sätt med många negativa vibbar. Men nu tar jag tag i det som går, min älskling är i Lule på jobb hela veckan och kom hem en sväng igår kväll, åkte 4 imårse igen! OM jag saknar han. Men Imorn slutar han vid 1 tiden och jag tänkte komma till stan då, sitter nu och äter frukost och efter det kör jag till Övertårneå över dagen/natten för att spendera tid med min älskade morfar som är dålig och ligger på sjukhus. Mamma är oxå där, och jag tror nästan dom flesta är det. Man måste passa på att åka. Livet har inga garantier. Jobbat mån - ons, ledig idag och Imorn, sen jobbar jag lör och sön igen. Så imorgon får jag en dag / kväll med babe, vilket jag behöver och vill mer än något annat! Hatar att vara ifrån varandra;( ska äta upp min frulle nu sen styr jag iväg! 
Så perfekt, så äkta, du är mitt allt! <3