Festivalhelgen
























Vissa bilder är tagna av Lisa med hennes systemkamera, dom andra från familjen! det var iaf lite bilder från festivalhelgen! Den blev inprincip helt nykter men det funkar ju det oxå! I torsdags dansade ju vi revydansare på invigningen med 4:a dans nummer. Efter det åkte jag Micke och Jocke hem till mamma för en lugnare grillkväll. Började redan då känna mig konstig i kroppen och magen men eftersom vi tog det så lugnt så slog det aldrig till på riktigt. På fredagen var det menat för fest men eftersom att jag blev sämre så tog vi 3 det vääldigt lugnt, drack knappt något så var nykter hela kvällen och kollade lite artister hängde i öltältet med folk. På lördag vaknade jag och mådde skit, hade spytt på natten och sovit tre timmar. Var sååå sliten men vaknade 8 för att hinna duscha, äta frukost som jag ändå fick spy upp och sen ta mig till Scen för lite genrep. Blev sminkad hos Sofie vid 12 och kl 15 uppträdde vi! Det gick ändå bra trots mitt tillstånd, levde på nyponsoppa den dagen för säkerhetsskull och för att undvika att kräkas på scen(; det var en sak jag lyckades undvika som TUR är! Men efter showen åt jag lite suovas och det fick jag behålla. Så på kvällen prövade jag dricka under förfesten men det tog emot så kvällen slutade nykter även då. Imårse när jag vaknade så mådde jag ändå hyfsat, nu lite illamående då och då får hoppas det försvinner eftersom jag ska på arbetsintervju imorgon. Men det är först 16:00 så kanske hinner piggna till;) men det känns bra ändå, att man krigade sig igenom helgen när kroppen bara skrek GÅ HEM! Ibland tar det envisa älskade psyket över! Novell.com. Nu sova så man orkar med morgondagen! Bara jag och älsk hemma så nu ska vi mysa vidare :')