Day after cheatday

Idag är jag tillbaka på banan vilket känns sååå skönt! Ätit min 'vanliga' frukost och startat den här söndagen med en springrunda. Åt kanske liiiite väl mycket nötter och sånt igår, men har ändå ingen ångest. Vi ville ju fuska, så då får man ta att man är lite svullen och hungerkänslorna är som bortblåsta idag haha! Ätit för en vecka igår tror jag. Men igår hade vi verkligen supermysigt, ville inte att dagen skulle ta slut! Internet dog dock när vi skulle hem för att se film så vi tog oss till Statoil där vid 8 och hyrde film, the good old style räddade vår filmkväll! Blev blended med bla Adam sandler, så helt ok film! En rolig komedi :') ska göra lunch på någon timme sen jobba 13-21:30. Har bara pengar som motivation till det idag hehe! Skulle hellre velat ligga hemma och se massa filmer och mysa med älsklingen men, vi har ju massa tid med varandra från o med torsdag då vi åker! Så bara stå ut nu 4 dagar jobb och vardagsliv sen åker vi iväg och har lite kul! 
Fotade lite imårse men kan lugnt säga att det inte är någon större skillnad på min kropp från då och nu i spegeln, är bara på vågen den visar -5 kg. Haha, undra vart dom kilorna försvunnit ;) men är inte så besatt av vad varken spegeln eller vågen visar, är mer hur det känns för sig själv med sin kropp som betyder något för mig! Är sällan jag fotar för och efter bilder, men jag bygger ju fortfarande så kan inte direkt komma med en efterbild! Men bara fortsätta, tillslut har man muskler och ser tränad ut på riktigt! :'D