Måndag

Igår kväll trodde jag att jag skulle avlida typ. Haha mådde så fruktansvärt illa och hade ont i magen! Låg helt ihopkluven i säkert 2 timmar, gick och sov tog ca 2 timmar att somna och när jag väl somnade vaknade jag till för att gå o kräkas. Ja vad som händer med min kropp är ett mysterium. Tog sista dosen av antibiotika igår och idag är jag bara extremt utmattad och trött, men har lagat mat på förmiddagen och gymat. Bröst, triceps och 25 min kondition! Helt ok pass med tanke på hur man mått inatt. Jag ska dricka en shake snart, invänta syrran för lite snack och bilbyte o sen träffa Martin och senare Ida. Så ser dagens planer ut! Idag är första dagen på andra perioden, helt sjukt att det bara är 2 månader kvar av utmaningen! Ska bli kul och se hur långt dom här tre månaderna har tagit oss i slutändan. Men jag kämpar på och känner mig ovanligt positiv trots motgångarna! Ge upp finns inte ens i mitt huvud. Somsagt vilket resultat vi än får, så har allt varit så värt det i slutändan när vi i tre månader ändrat hela våran livsstil och gjort vårat bästa, gjort det tillsammans. Det gör oss starkare! Kämpa kämpa kämpa!