Möt min syster ❤️

Min storasyster. Min absoluta förebild. Hon som kan gå igenom alla väder. Hon som visar alla andra att vägen aldrig är omöjlig. Hon som vågar visa sig svag men som ändå framstår som stenhård. Det är min syster. Och jag älskar henne för mycket för att kunna skriva ner i ord eller säga i en mening. Min absoluta favorit och en sann förebild. Finns ingen större inspiration än dig Sofia. Och INGEN annan är som du. Det är dom som går sin egen väg som får mest stryk, men du har lärt mig att det är stryk som är värd att ta. För hur tufft det än är, så är att vara sig själv det absolut bästa man kan ge sig själv. Det blir framgång. Och på tal om att stå på sig, det är verkligen din starka sida. Så det är inte konstigt att just du utsätts för alla möjliga saker, för du kan ta det. Inte alla klarar av det, därför finns såna som du! Men en dag kommer du få den lyckan du förtjänar och det ska jag se till <3 för mig är du lycka, för lycka är att överleva alla omöjliga hinder, och det gör du ❤️ 
Love you sister ❤️ Anyone can give up, it’s the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that’s true strength.
#1 - Syster ❤️

Love u, alltid ❤️