Lördag

Såhär kan man oxå spendera en lördagsmorgon 👉🏻 i Uppsala i en lastbil! Var så pigg imårse när killen skulle till jobbet och eftersom vi ändå fuskar under helgen så tänkte ja ' äsch, får jag ju något att göra ' och det är mysigt, och ja, vi fuskar. Why not. Kände för det och skiter i att det blir fusk denna helgen för jag har börjat på nytt jobb, fått framtidsplaner som jag bara kunnat drömma om förut och killen har jobbat hela veckan och även nästa vecka (hela) och det är fan värt att fira efter alla motgångar! Så ikväll blir det Mezopotamya och bio. När vi kommer till stan tror jag vi äter lunch på stan bara för att fuska rejält, för jag har ingen motivation till att tänka på kost nu! Så är det. Det är fortarande 8 veckor kvar som vi har chansen att vara nyttiga. Men har man inget större mål med formen så tycker jag det är ok att fuska varannan helg. Vi fuskar ju aldrig varje helg nu för tiden och nu har vi en anledning. Eller ja, framtidsplanerna är en anledning nog stor att unna sig för att man vill fira och är glad ✌️ 
messy Hair och vääääldigt ofixade ögonbryn, haha, äsch! Lördag och jag är lycklig igen 😍
#1 - josephine Asplund

Underbar blogg och hoppas du får en fin dag! Kram<3

Svar: Åh tack, detsamma du 😊 kram!
Carolin Kronqvist