Dinner 👌


MĂ€tt i magen nu 😏 bara Ă€lskar ren mat nĂ€r man Ă€r inne pĂ„ andra veckan pĂ„ diet, det smakar sĂ„ extra gott dĂ„! I köttfĂ€rssbiffarna brukar vi ha 10% fett eller mindre i köttfĂ€rsen men denna gĂ„ngen fanns det inte att köpa och vi var pĂ„ 3 affĂ€rer, sĂ„ blev 12% men sĂ„hĂ€r i början brukar det inte spela sĂ„ stor roll. Sen Ă€r det lök, svartpeppar, chilipeppar och Ă€ggvita i biffarna, tillagade i sĂ„s i ugn gjort av 4% milda, soya, champinjoner, lök och kryddor. Med delkatesspotatis och en rejĂ€l mĂ€ttande sallad till. Somsagt, mĂ€ngden ögonmĂ„ttar vi och sĂ„ kommer vi fortsĂ€tta. Dels för att det psykiskt kĂ€nns mindre begrĂ€nsat Ă€n vad det faktiskt Ă€r och jag Ă€ter mig mĂ€tt. Sen att jag blir hungrig efter 30 min Ă€r en annan sak haha! Men har alltid högre förbrĂ€nning nĂ€r vi Ă€ter ren nyttig mat och inte cheatar pĂ„ ett bra tag. Kroppen tightar till sig, vĂ„gen gĂ„r sakta nerĂ„t och snart lĂ€r man börja mĂ€rka nĂ„got förhoppningsvis! SĂ„ rĂ€tt hĂ„ll gĂ„r det Ă„t. Nu efter denna middagen kĂ€nner jag mig piggare Ă€n jag varit pĂ„ hela dagen, och nu har jag en soff kvĂ€ll framför mig 😏 typiskt! Behövde den hĂ€r energin pĂ„ gymet men ofcourse not! Aja, kĂ€nner mig nöjd Ă€ndĂ„. Eat clean!