Vad hände där?

Alltså vädret var ju strålande imårse och när vi åkte iväg för ärenden så försvann solen och regnet kom?! Suck.. Jaja är väl inte riktigt strålande vårväder än! Bara acceptera! Efter lunchen åkte vi iaf och skrev ut cv och lämnade på stan. Även ringt runt lite. Men ingen hit idag där heller.. Sen åkte vi till gymet och där var jag minst lika trött som igår så kändes som att man inte fick ut ett skit av det här passet heller. Alltså är så leds på att vara såhär seg och trött. NU önskar jag att jag hade en coach, som kunde ge tips och justera det som behövs så jag får mer ork och energi. Men nej, får ta mina egna kunskaper och försöka lösa problemet. Doing this on my own! 👊 vi tog ju hjälp förra året, så använder dom kunskaperna + kunskaper jag samlat på mig under året. Det ska gå i land iaf! Köpte även tillfälliga solbrillor från hm, har ju shopstop men tycker inte detta räknas då det behövs nu, solbrillor alltså och dels är det ju så att jag hade kuponger på 100 :- för att ja är medlem på hm, och det resulterade i att jag fick dessa för 70 kr och 30 kr över i kontanter - win win! Hehe 😆