Movienight đŸ•đŸ‘«

Gick bra med dieten osv.. Haha vi har gett upp det dĂ€r! Viktigaste Ă€r att jag hittar min motivation till att trĂ€na bra igen sĂ„ Ă€r jag glad. Vi har Ă€tit alldeles för mycket gott och alldeles för ofta i över 1 Ă„r. Och ja, det syns pĂ„ oss. 10 kg plus pĂ„ mig och 20 kg plus pĂ„ killen. MEN, for what it's worth - gymmet har utvecklats framĂ„t och jag har senaste Ă„ret tagit det seriösare Ă€n nĂ„gonsin. Hade vi bara Ă€tit rĂ€tt hade vi dock fĂ„tt bĂ€ttre resultat - givetsvis. Och höjer er som faktiskt genomför dieter och kör seriöst. Disciplinen kommer inte gratis och man mĂ„ste kĂ€mpa hĂ„rt för att hĂ„lla det. Vilket Ă€r beundransvĂ€rt! 3 mĂ„nader har jag klarat det med diet och det var över ett Ă„r sedan. Sen dess har det bara gĂ„tt utför. Men det Ă€r som det Ă€r. Bara en sjĂ€lv fĂ„r stĂ„ för konsekvenserna av att fuska. Ens egna val och man fĂ„r stĂ„ för sina val. Ingen ide att klaga och vara upprörd, gĂ„ vidare och försök rĂ€tta till situationen. Steg för steg. Nu Ă€r min mage paj dock efter gĂ„rdagen och dagens cheat - sĂ„ ser framemot att fĂ„ vara extremt duktig med maten imorgon igen. TvĂ„ fuskdagar Ă€r verkligen inte okej och magen mĂ„r inte bra av det. Tycker man plĂ„gar sig sjĂ€lv nĂ€r man Ă€ter skrĂ€pmat och godis. Och Ă€ndĂ„ fortsĂ€tter man? Varför? Varför lĂ€r man sig inte av hur man mĂ„r efterĂ„t? Haha.. Suck!!! SĂ„ leds pĂ„ min karaktĂ€r. Men det Ă€r aldrig försent Ă€r Ă€ndra ens vanor eller beteende och kĂ€mpa för det man vill Ă„stadkomma. Aldrig för sent. Konstigt nog har jag ett driv som sĂ€ger att vi en dag klarar det, mycket tack vare 3 mĂ„naders deffning som avklarades galant över ett Ă„r sen. Den lilla tiden av mitt liv fick mig att tro pĂ„ att jag klarar allt bara jag vill. För har alltid lĂ„tit godis styra mig. Hela mitt liv. Som tur Ă€r alltid haft en bra förbrĂ€nning naturligt sĂ„ aldrig lyckats med övervikt, men att ligga pĂ„ 60 kg + Ă€r inte okej för mitt psyke. Jag trivs inte med mig sjĂ€lv dĂ„. SĂ„ ja, lets do it right liksom. Deppar somsagt inte över valen utan vill gĂ„ vidare bara. Men skulle ljuga om jag sa att jag inte var besviken. Klart jag Ă€r. Jag vet vart jag vill och Ă€r medveten att jag inte gör mitt bĂ€sta för att komma dit. Vet att jag har verktygen och kunskapen, men viljan och disciplinen? Vart Ă€r den? Hur hittar man den efter sĂ„ mĂ„nga nedgĂ„ngar? Ja, helt enkelt, se framĂ„t, lĂ€r och gĂ„ vidare. Nytt försök 👊 
Söndag imorgon. Ser framemot en ledig dag frĂ„n jobb, kommer bestĂ„ av trĂ€ning och tvĂ€tta. Förbereda veckan helt enkelt 👌