Sista maj 🌞

Denna mĂ„nad har flugit förbi! Otroligt hur fort det faktiskt har gĂ„tt 🙈 men har varit en bra mĂ„nad, jobbat mycket, Ă€tit okej pĂ„ veckorna och trĂ€nat efter schemat. SĂ„ helt klart godkĂ€nt 👍 ett vanligt svenne liv helt enkelt som man skapat nu, inte allt för farligt det heller ;) skönt med lite stabilitet för en gĂ„ngs skull. Juni mĂ„nad imorgon, 3 veckor kvar till semester. Tre veckor som kommer bestĂ„ av samma som maj mĂ„nad har gjort. Kör bara kör, fullt ös inprincip varje dag i 3 veckor men ser framemot det sĂ„ sjukt mycket. Älskar verkligen att ha fullspĂ€ckat schema för att sen veta hur mycket roligt man kommer ha framför sig. Förutom gĂ€teborg dĂ€r vi ska njuta med hĂ€rliga vĂ€nner, Liseberg, poolparty, grillat och massa annat kul och sen Norrland dĂ€r en del annat roligt vĂ€ntar, sĂ„ ser jag framemot min 'fixar vecka' innan vi Ă„ker. Ska fylla pĂ„ fransarna, Ă€ntligen fĂ„ göra naglar igen (kĂ€nns forfarande ovant att inte ha naglar trots paus i snart 1 Ă„r!!) och sĂ€tta sig pĂ„ frissastolen det absolut sista jag gör innan Göteborg. AlltsĂ„ just nu kĂ€nner jag mig som en gettotjej med sanslös egenvĂ„rd. UtvĂ€xt i flera centimeter, ovĂ„rdade naglar och ja fransarna fyller jag pĂ„ 1 gĂ„ng i mĂ„naden och nĂ€sta gĂ„ng blir ju innan vi Ă„ker. sĂ„ tisdagen innan vi Ă„ker ska allt detta fixas, utom hĂ„ret som fixas pĂ„ torsdagen samma dag vi drar! Ja somsagt, 3 veckors slit för 2 veckors hĂ€rlig semester sen 😍🙏 om jag Ă€r taggad!! 
Förutom jobb brĂ„kar jag med bilen typ dagligen, alltid nĂ„got. Imorgon blir det ytterligare en bilfirma som ska kolla upp ac problemet och förhoppningsvis skenar inte priset ivĂ€g för en gĂ„ngs skull! Men det Ă€r ett litet problem med tanke pĂ„ roligheterna vi har framför oss! Kööööööör 3 weeks left 👊👊